راهنما خرید عمده روکش صندلی از سایت گروه تولیدی رایکو کاور

رایکو کاور برند برتر تولیدکننده روکش صندلی خودرو در جهت سهولت در سفارش گیری عمده محصولات، وب سایت رسمی خود را با نشانی Raycocover.ir راه اندازی نموده. از این پس همکاران و بنکداران محترم میتوانند بصورت آنلاین به موجودی تولیدی رایکو کاور دسترسی پیدا کرده و با پیمایش محصولات موجود در وبسایت به ثبت سفارش محصولات مورد نیاز خود اقدام کنند. استفاده از وبسایت در سفارشات عمده زمان و هزینه های اضافی را به طور محسوسی کاهش خواهد داد و همچنین به فروشگاه داران و عمده فروشان کمک خواهد کرد تا با بررسی تصویر، مدل، رنگ و جنس محصول مورد نظر اقدام به ثبت سفارش بنمایند.

مزایا ثبت سفارش از سایت رایکو کاور

مهمترین دلیلی که باعث شده تا گروه تولیدی رایکو کاور به فکر ایجاد یک سامانه آنلاین بیفتد این بوده که بسیاری از مشتریان علاقه داشتند تا طرح و رنگ محصولات را در هنگام سفارش انتخاب کنند. در گذشته ارسال محصولات با طرح و رنگ جور انجام میشد و این امر باعث میشد تا رضایت کامل برای مشتریان حاصل نشود.

  • تمامی محصولات موجود در سایت از کیفیت و اصالت قابل قبولی برخوردار هستند و گارانتی شامل همه محصولات خواهد شد. تمامی محصولات دارای جدول مشخصات هستند و مولفه هایی شامل جنس، رنگ، گلدوزی، نوع ابر، نوع چرم و نوع پارچه به تفکیک در هر محصول مشخص شده و کاربر با بررسی تمامی موارد اقدام به خرید می نماید.
  • تمامی هزینه های شامل حمل باربری و هزینه شهری که مشکلات اساسی در هنگام سفارش بوجود می آورد در این سیستم بصورت اتوماتیک محاسبه میگردد و در هنگام ثبت سفارش پرداخت میگردد.
  • در هر موقع از شبانه روز میتوانید به حساب کاربری خود رجوع کرده و اقدام به ثبت سفارش بنمایید.

استفاده از انواع تخفیف در خرید

تخفیف همیشه لذت بخش است و رایکو کاور علاقه دارد به مشتریان خود بر اساس نوع فعالیت و خرید، تخفیف های یکپارچه ی بدون تبعیض ارائه دهد. اگر چه که قیمت های رایکو کاور نسبت به بازار بسیار مناسب تر می باشد اما شما همکار گرامی با توجه به حجم خرید خود نیز می توانید از یک تخفیف جداگانه بهره مند شوید. این امر تنها بوسیله وبسایت آنلاین رایکو کاور امکان پذیر خواهد بود. در سایت بصورت معمول بر اساس تعداد خرید شما تخفیف های معینی به مشتری اختصاص خواهد یافت. این تخفیف در سفارشات بالای 39 عدد اعمال میگردد. هر چه تعداد سفارشات بیشتر شود تخفیف های اعمال شده نیز بشتر خواهند شد. تخفیفات از تعداد سفارش 40 عدد آغاز می شود. در صورت حجم خرید شما از 40 تا 99 عدد روکش صندلی باشد 1% درصد تخفیف به شما تعلق می گیرد. در صورتی که تعداد خرید شما از 100تا 149 عدد روکش صندلی باشد مقدار 1.5% تخفیف به شما تعلق گرفته و در صورتی که حجم خرید شما بیش از 150 عدد و بالاتر باشد مقدار 2% تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت.

محاسبه دقیق هزینه حمل

هزینه حمل بر اساس کیسه های 20 عددی محاسبه میشود. به این معنی که در هنگام سفارش سعی کنید تعداد سفارش بر اساس اعداد 20 تایی یا 40 تایی یا 60 تایی باشد چون در هنگام محاسبه ،هزینه ارسال بر اساس کیسه پر 20 تایی اخذ میگردد. هزینه عبور شهری  هر کیسه 50000 تومان است. این هزینه شامل هزینه ارسال بار از تولیدی تا باربری مبدا میباشد. تمام هزینه های ارسال از باربری مبدا (تهران) تا باربری مقصد بر عهده مشتری و بصورت پسکرایه میباشد و باید در مقصد توسط مشتری تسویه گردد

فروش بر اساس انبار رایکو کاور (سفارش تکی)

شما میتوانید سفارشات مشتریان خود را از طریق موجودی وبسایت رایکو کاور تامین کنید و با نشان دادن عکس محصول به مشتری و اخذ بیعانه از مشتری اقدام به ثبت سفارش از طریق پشتیبانی واتساپ کنید . از آیتم های مورد نظر خود اسکرین شات گرفته و در واتساپ ارسال نمایید. سفارش تکی محصولات تا 9 عدد امکان پذیر است و در این حالت 70000 تومان به ازای هر محصول (هزینه ارسال و بسته بندی تکی) به قیمت فعلی محصول اضافه میگردد.

اطلاع از قیمت به لحظه محصولات

به علت وضعیت اقتصادی کشور همیشه نوسانات قیمت موضلی اساسی برای فروشگاه های خرده فروشی بوده و هستند. با در اختیار داشتن حساب کاربری عمده فروشی از قیمت به لحظه محصولات به صورت آنلاین در هر نقطه از کشور مطلع خواهید شد.

صرفه جویی در وقت و حذف سفر های کاری

دسترسی محدود در شهر ها و استان های دور از تهران باعث شده که برخی از فروشگاه داران نتوانند اجناس مورد نیاز خود را مستقیم از تهران تهیه کنند و همینطور هزینه ای سفر و محدودیت های کرونایی مانع از سفر های کاری پر هزینه خواهد شد. شما بوسیله این سایت بدون هزینه و با دقت بسیار بالا در فروشگاه خود مستقر و اقدام به ثبت سفارش خواهید کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی محصولات تولیدی رایکو کاور دارای ضمانت مرجوعی جنس و دوخت هستند. تمام اجناس در هنگام تحویل در صورتی که مشکل دار باشند قابلیت مرجوع خواهند داشت. شما همکار گرامی پس از هماهنگی، محصول معیوب را بسته بندی کرده و از طریق پست ارسال می نمایید. در صورت تمایل هزینه بازگردانده شده و یا در سفارش بعدی محصول جایگزین قرار داده می شود.